Membres de la corporació municipal participen en la processó del Diumenge de Rams

Membres de la corporació municipal participen en la processó del Diumenge de Rams

L’alcalde, Carlos González, i membres de la corporació municipal van participar en la processó del Diumenge de Rams, festa d’Interés Turístic Internacional, que atrau cada any a milers de visitants.

Més de 55.000 persones van desafiar el vent i el fred per a acompanyar al “Pas de la burreta” amb la tradicionals palma blanca, llises o trenades, en el seu recorregut pel centre de la ciutat.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.