Els Amics de l’Arròs amb Crosta i l’Ajuntament complimenten amb un menjar per als majors de la ciutat

Els Amics de l’Arròs amb Crosta i l’Ajuntament complimenten amb un menjar per als majors de la ciutat

 

 

Prop de 80 persones van degustar el plat típic il·licità en una jornada amenitzada per la música i el ball

Els majors de la ciutat van participar en un menjar organitzat per l’Associació d’Amics de l’Arròs amb Crosta i l’Ajuntament d’Elx.

“Volíem fer una espècie de festa de final de curs amb les persones que participen en els Consells de Majors que organitzem a l’Ajuntament”, ha assenyalat el regidor de Majors, Carlos Sánchez.

El regidor de l’àrea ha explicat que els participants pertanyen a diferents associacions veïnals de la ciutat i cada 2 o 3 mesos es reuneixen en el Saló de Plens de l’Ajuntament d’Elx per proposar activitats i afavorir l’envelliment actiu de la ciutat. “D’aquestes reunions és d’on han sortit idees com la del Tardeo Sènior o la Nit de cap d’any per a majors”, ha exposat Sánchez.

Així mateix, dimecres passat, després de l’habitual Consell de Majors, un autobús va recollir els participants i els va traslladar a la seu de l’Associació d’Amics de l’Arròs amb Crosta, on van poder degustar el plat típic il·licità. Després del menjar es va amenitzar la jornada amb música i ball.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.