Recepció de l’alcalde al científic il·licità Iván Agulló

Recepció de l’alcalde al científic il·licità Iván Agulló

L’alcalde d’Elx, Carlos González, ha rebut a l’Ajuntament a l’il·licità Iván Agulló, que amb només 30 anys en el 2012 va fer història en ser el primer científic espanyol que ha premiat la Gravity Research Foundation, una entitat en la qual, entre els seus llorejats destaquen noms de la talla de Sthephen Hawking, el Nobel de Física George Smoot i Abhay Ashtekar, una autoritat mundial en estudis gravitacionals i director del grup en el qual investiga Agulló a la universitat nord-americana de Pennsylvania State.

L’alcalde ha felicitat la trajectòria d’Agulló i ha ressaltat la joventut del científic il·licità, que actualment té 38 anys.

Ivan Agulló va estudiar i es va doctorar a la Universitat de València, va presentar un treball conjunt amb el professor Leonard Parker de la Universitat de Wisconsin-Milwaukee, amb el qual va estar investigant en 2009 i 2010. Actualment, Iván Agulló es troba investigant a la Universitat Estatal de Louisiana, als Estats Units.

L’alcalde ha fet lliurament a Iván Agulló d’una Dama d’Elx perquè tinga un record de la ciutat en el seu despatx.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.