Des de les regidories de Comerç i Festes s’han engalanat els carrers del centre històric amb motius festers. És el segon any que es fa i l’objectiu és dinamitzar el comerç d’Elx durant les festes.
El regidor de Comerç, Héctor Díez, ha presentat l’engalonament que es farà dels carrers del centre històric de la ciutat durant les festes.
S’han engalanat els carrers Obispo Tormo, Trinquet, Sant Pere, Replaceta de la Fregasa, Alvarado, Troneta, Hospital, Sant Jaume, Ereta i Glorieta, i en col·laboració amb la Regidoria de Foment Econòmic i l’AFMYC al carrer Trinquet. Els motius són variats i relacionats amb les festes d’Elx: el carrer Trinquet, amb els emblemes de totes les comparses il·licitanes; Troneta, Hospital, Glorieta, etc, amb temes relacionats amb el Palmeral, la Dama i la pólvora; i els carrers propers al Misteri, amb cartells d’aquest de diversos anys.
