Eficaç dispositiu per a Halloween

Eficaç dispositiu per a Halloween

La presència d’agents en el centre de la ciutat ha evitat la imatge dels carrers i portals bruts d’ou i farina que s’havia donat anys arrere

El regidor de Seguretat, José Pérez, ha felicitat la Policia Local d’Elx pel bon funcionament del dispositiu organitzat amb motiu de la nit d’Halloween. Un dispositiu que ha permés acabar amb la imatge de carrers i portals tacats d’ous i farina que s’havia produït en els últims anys.
Segons les dades facilitades per la Policia Local, el servei de Halloween ha quedat de la següent manera :
– S’han alçat sis actes per tinença d’estupefaents
– Una acta per tinença d’arma blanca
– Una acta per falta de respecte
– Una acta per orinar en via pública
– Dues assistències per intoxicació etílica

A més, s’han intervingut: 56 pots de pintura; dues dotzenes ous i dues bosses de farina.
També s’ha identificat l’autor de pintades en un vehicle oficial de la Policia.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.