Participació en Taula contra l’Intrusisme

Participació en Taula contra l’Intrusisme
  • La Confederació d’Empresaris Autònoms va convidar la Policia Local d’Elx a participar en la Taula celebrada a Moraira
  • Va comptar amb la participació de diversos Cossos de la comunitat i responsables de transports de Conselleria

El dia 28 de novembre, va tindre lloc la Taula contra l’Intrusisme celebrada a Moraira, a la qual va ser convidada aquesta Policia Local per la Confederació d’Empresaris Autònoms de la Comunitat Valenciana. Va acudir en representació del Cos l’oficial Sánchez, responsable de la Unitat de Delinqüència Viària.

Hi va assistir l’Inspector de Transports i el cap del Servei Territorial, així com diversos representants de policies locals de València, Alacant i Benidorm. Elx ha aconseguit ser un referent a aquesta problemàtica, gràcies al treball conjunt i coordinat de Delinqüència Viària, Mobilitat Urbana i Unitats Territorials, en punts tan conflictius com l’Aeroport Elx-Alacant.

A més, s’ha sigut capaç de controlar la mala praxi d’alguns professionals del transport de mercaderies a causa dels habituals i exhaustius controls preventius. En un dels últims, per exemple, es va detectar un camió sense l’ITV en cap dels elements del conjunt ni tacògraf, i també va ser denunciat el conductor que va donar positiu en cocaïna. Aquest últim aspecte va ser comunicat tant a l’empresa com a Trànsit, i es va  proposar el seguiment i la retirada del permís de conducció, si fora procedent.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.