L’esdeveniment esportiu tindrà lloc el pròxim 11 de novembre a les 10.00 hores en el Passeig de l’Estació i les inscripcions es poden realitzar a través de la web de www.chiplevante.com
Esports ha presentat aquest matí la VII edició de la pujada al Racó de la Morera que es realitzarà diumenge que ve 11 de novembre a partir de les 10.00 hores en el Passeig de l’Estació.
La carrera es realitza entre muntanyes, té una longitud de 16 quilòmetres de distància, amb eixida i arribada al Passeig de l’Estació, enfront del Parc Municipal.
L’esdeveniment esportiu és organitzat per la Penya El Flato i AVADOS ALPE (Associació Valenciana de Displàsies Òssies) i col·labora l’Ajuntament d’Elx.
S’estima una participació de 800 a 1000 persones i les inscripcions tenen un cost de 12 euros amb xip, i 14 euros sense xip, i es poden realitzar a través de la web www.chiplevante.com.
Es durà a terme un lliurament de trofeus als guanyadors de cada categoria, samarreta commemorativa i borsa del corredor a tots els participants.
