L’Equip de Govern inicia les converses amb l’oposició per a consensuar el Pla Extraordinari d’Inversions

L’Equip de Govern inicia les converses amb l’oposició per a consensuar el Pla Extraordinari d’Inversions

La regidora d’Hisenda, Ana Arabid, la de Turisme, Mireia Mollà i la de Mobilitat, Esther Díez, han iniciat els contactes amb els grups de l’oposició per a consensuar el Pla Extraordinari d’Inversions amb el qual l’Equip de Govern pretén dur a terme els projectes que estaven recollits en els pressupostos de 2019, bloquejats per l’oposició.

Han sigut tres reunions amb Il·licitans per Elx, Ciutadans i Partit Popular en les quals les representants del Govern Municipal han traslladat la necessitat de dur a terme iniciatives que són fonamentals per a la millora de la qualitat de vida dels il·licitans i les il·licitanes.

Aquestes actuacions consisteixen, bàsicament, en la millora d’equipaments esportius, socials i culturals en diferents barris i pedanies.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.