Se celebra un any més la festa de Cap d’any per a Majors

Se celebra un any més la festa de Cap d’any per a Majors

L’alcalde, Carlos González, l’edil de Polítiques de Majors, Carlos Sánchez, la regidora de Turisme, Mireia Mollà i la regidora de Benestar Social, Teresa Maciá, assisteixen en El Bailongo a la festa de Cap d’any per a Majors organitzada un any més per l’Ajuntament.
L’alcalde ha desitjat el millor a tots els assistents per a 2019 i els ha convidat a gaudir d’una festa en la qual no ha faltat el cotilló, els raïms i les campanades.
Un esdeveniment al qual han assistit més de 400 persones i que s’ha avançat al dia 30 a petició dels assistents, ja que el dia 31 acomiaden l’any amb les seues famílies i en molts casos han de fer de cangurs“ dels seus nets.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.