El Diumenge de Rams congrega més de 55.000 persones als carrers del centre d’Elx

El Diumenge de Rams congrega més de 55.000 persones als carrers del centre d’Elx

La Regidoria de Festes calcula una participació similar a la de l’any passat i destaca l’absència d’incidents, tant en el trànsit com en la seguretat de la desfilada

 

Més de 55.000 persones, entre participants i públic, han assistit a Elx a la processó del Diumenge de Rams que ha inundat de palmes blanques tot el recorregut pel centre de la ciutat, des de l’eixida del Passeig de l’Estació fins a la basílica de Santa Maria, segons calcula la Regidoria de Festes.

La participació és similar a la de l’any passat, tal com ha comentat el regidor de Festes, José Pérez, qui ha destacat l’absència d’incidents d’importància i el correcte funcionament dels dispositius policials, tant en el trànsit com en la seguretat de la processó.

Membres de l’Equip de Govern i de la Corporació Municipal amb l’alcalde, Carlos González, al capdavant han pres part en aquesta processó, declarada d’Interés Turístic Internacional el 22 de juliol de 1997.

González ha destacat la gran participació d’il·licitans i il·licitanes “en una de les tradicions amb més arrelament” i “la projecció cap a la resta d’Espanya i del món d’una processó única, amb una bellesa i una singularitat extraordinàries que ens diferencien de totes les altres”.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.