El veïnat dels blocs 11, 12, 13 i 14 del barri de Sant Antoni ja poden informar-se de tots els detalls dels nous habitatges
S’ha publicat en el BOP del dia 7 de juny el plec de condicions per a la comercialització i adjudicació de 120 habitatges de l’Edifici 2 de l’ARRU del barri de Sant Antoni que va aprovar l’Ajuntament d’Elx.
Els habitatges de 2 o 3 dormitoris compten amb una superfície útil de 42,91 m2 i 60,43 m2. S’han dissenyat, a més, 4 habitatges adaptats a persones de mobilitat reduïda, que estan localitzats en la primera i segona planta de l’edifici.
El veïnat està acudint a visitar els habitatges per a comprovar de primera mà les excel·lents qualitats constructives.
Addicionalment, se celebraran una sèrie de reunions informatives, on l’equip tècnic de PIMESA explicarà tot el procés de comercialització del nou edifici i els passos a seguir per a adquirir un habitatge de nova construcció.
A més, des de PIMESA s’oferiran reunions individuals amb totes les persones interessades, amb una atenció i assessorament personalitzat en matèria jurídica, economicofinancera i social.
