La Junta de Govern acorda també destinar prop de 160.000 euros a canviar la gespa artificial i el sistema de reg del camp de futbol del Poliesportiu de Carrús
El portaveu de l’Equip de Govern, Héctor Díez, ha anunciat noves actuacions per a millorar l’espai públic del municipi. Concretament, la Junta de Govern Local ha acordat destinar 700.000 euros a tres actuacions com són la millora de les pistes poliesportives de dotze centres educatius, la renovació del camp de gespa artificial del Poliesportiu de Carrús i el subministrament de nous bol·lards per a la via pública.
“La Junta de Govern ha aprovat destinar més de 500.000 euros a la reforma de pistes poliesportives en dotze centres educatius del nostre municipi. El termini d’execució serà de tres mesos i serà finançat íntegrament amb fons d’inversions financerament sostenibles”, ha explicat el regidor qui ha indicat que els centres en els quals es van construir aquestes noves pistes poliesportives són: col·legi Sant Antoni de la Foia (en les seues dues ubicacions), Eugeni d’Ors, Vicent Blasco Ibáñez, Palmerar, Reis Catòlics, López Orozco, El Pla, Mediterrani, Sant Ferran, Candalix i Giner de los Rios.
“Es tracta de la renovació de més de 18.300 metres quadrats de pistes esportives. No solament es tracta de pintarles, sinó de fer-les noves completament”, ha assenyalat Díez.
D’altra banda, s’ha acordat la substitució de tot el tapís de gespa artificial del camp de futbol del poliesportiu de Carrús, així com la renovació total del sistema de reg d’aquest. “Es tracta d’una qüestió que era molt demandada pels usuaris d’aquest espai esportiu donada la mala situació en la qual es trobava el terreny de joc”, ha explicat Díez qui ha afegit que aquesta actuació ix a licitació per un valor de 158.700 euros i un termini d’execució d’un mes. El finançament procedeix en un 50% dels Fons Edusi, i l’altre 50% d’inversions financerament sostenibles”.
La tercera actuació és licitar el subministrament de bol·lards en la via pública. Es tracta d’un contracte de dos anys prorrogable altres dos i la inversió és de 33.000 euros per cadascun dels anys de contracte.
