Puri Vives rep a l’Ajuntament l’Associació de Docents Murcians ACDOMUR

Puri Vives rep a l’Ajuntament l’Associació de Docents Murcians ACDOMUR

La regidora de Polítiques de Majors, Puri Vives, ha acollit l’Associació Cultural de Docents de Murcia ACDOMUR, que realitza activitats de caràcter gratuït i totalment altruista d’índole sociocultural, i activitats educatives com a classes a alumnat immigrant.

Durant la visita de l’associació, les i els participants han tingut l’oportunitat de conéixer de primera mà els monuments i enclavaments turístics més representatius de la ciutat i han assistit a una xarrada al Saló de Plens de l’Ajuntament, on s’ha explicat tant la simbologia d’aquest espai municipal com les tradicions i costums del nostre municipi.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.