El comerç del centre se suma al Dia de la Dona

El comerç del centre se suma al Dia de la Dona

L’Associació de Comerços del Centre en col·laboració amb la regidoria de Comerç homenatja 47 dones exposant en els seus comerços fotos i textos biogràfics d’aquestes

El regidor de l’àrea, Felip Sànchez, considera molt positiva aquesta iniciativa a favor de la igualtat que ressalta la importància de la dona en tots els camps al llarg de la història

L’Associació de Comerços del Centre d’Elx (ACCE) en col·laboració amb la regidoria de Comerç se suma a la celebració del Dia de la Dona amb un homenatge durant aquest cap de setmana a 47 dones que van destacar en els seus àmbits professionals, artístics o personals. Sota el nom de “Jo, tu, ella, nosaltres, vosaltres, elles”, aquesta campanya pretén conscienciar a la societat sobre el paper de la dona en la història i la necessitat de continuar en el camí de la igualtat. Moltes d’elles són dones il·licitanes com Lola Puntes, Gloria Miñana, Susi Diaz o Margarita Fuster, que al costat d’altres dones tant espanyoles com d’altres països, veuran exposada la seua foto o imatge al costat d’un text biogràfic on es narra la seua vida i assoliments, en l’aparador o a l’interior dels comerços des del dia 6 fins al 8 de març.

El regidor de Comerç, Felip Sánchez, considera que iniciatives com aquesta ajuden a augmentar la conscienciació sobre la necessitat de la igualtat entre home i dona, per això cal felicitar a ACCE per la seua iniciativa i als comerços participants pel seu compromís social.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.