La Policia Local d’Elx s’uneix a la de Santa Pola i difon un llibre per a ajudar la xicalla a passar el confinament a casa

La Policia Local d’Elx s’uneix a la de Santa Pola i difon un llibre per a ajudar la xicalla a passar el confinament a casa

La publicació en línia és un divertit compendi d’activitats formatives i d’entreteniment sobre el coronavirus i el treball de la policia i d’altres professions directament implicades en la lluita contra la pandèmia


 

La Policia Local d’Elx s’ha sumat a la iniciativa del mateix Cos de Santa Pola i ha impulsat la difusió d’un llibre d’activitats per a la xicalla, amb la finalitat d’ajudar en el confinament a casa a causa de l’estat d’alerta decretat pel Govern per a lluitar contra el coronavirus.

El llibre és un divertit compendi d’activitats formatives i de passatemps, des de sopes de lletres fins a mots encreuats o puzles, sobre el virus, en el qual s’ensenyen de forma molt didàctica mesures de protecció, el funcionament del servei del 112, l’organització del municipi o diferents aspectes de les professions més directament relacionades amb la lluita contra el Covid-19.

La publicació promou la participació en un concurs de pintura de temàtica lliure i per a quan acabe el confinament s’anuncia una gran festa amb sortejos i diferents regals en un lloc per determinar. El llibre porta destacat l’etiqueta #YoMeQuedoEnCasa i es pot aconseguir en el següent enllaç: https://drive.google.com/file/d/19j5_1KIw3Vgn5o3_NJU8ULkYA_nnvuwM/view

Aquest llibre recull un saluda de l’alcalde d’Elx, Carlos González, qui diu a les xiquetes i als xiquets que a causa del coronavirus “no hi haurà col·legi, ni excursions, ni contacte físic amb els amics i les amigues. Però de cap manera aquest temps ha de ser un període d’avorriment o de males cares, tot el contrari, hem d’aprofitar aquesta oportunitat per a gaudir de la família, per a aprendre tot el que podem amb els mitjans que ens brinda la tecnologia i, per descomptat, per a desenvolupar la nostra imaginació i la nostra creativitat”.

González llança un missatge d’optimisme a la xicalla dient que “quan acabe aquest episodi, i estic segur que serà molt prompte, tindreu l’orgull de dir que heu sabut romandre a les vostres cases, i que així heu col·laborat activament per a lluitar contra el coronavirus, al mateix temps que us heu divertit i heu aprés un munt de coses interessants”.


 

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.