Quasi 4.000 persones es donen cita en la primera edició del saló de manga i cultura japonesa Elx Go

Quasi 4.000 persones es donen cita en la primera edició del saló de manga i cultura japonesa Elx Go

La massiva participació convida a la Regidoria de Joventut a repetir la convocatòria celebrada en el CCE L’Escorxador

El primer saló de manga i cultura japonesa, organitzat per la Regidoria de Joventut, es va saldar aquest cap de setmana amb un èxit rotund de participació. Prop de 4.000 joves de la ciutat es van donar cita a les instal·lacions del CCE L’Escorxador per a gaudir de les múltiples opcions d’oci i joc que es van posar al servei dels participants. En total 250 activitats es van desenvolupar en aquest esdeveniment en el qual no van faltar exhibicions de Ninjitsu, cosplay, Softcombat o K-Pop. També va comptar amb la presència de convidats de renom com el doblador Jesús Barreda i grans youtubers com Strip Marvel i Dani Lagi, entre altres.

La regidora de Joventut, Marga Antón, ja ha anunciat que, en vista de la bona resposta del públic, Elx Go comptarà amb noves edicions en el futur. Així mateix, ha assenyalat que des de la Regidoria continuaran apostant per nous projectes que generen interés en els joves.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.