L’Ajuntament d’Elx inverteix 90.000 euros a modernitzar el carrer Andreu Castillejos per a afavorir l’activitat comercial i la creació d’ocupació

L’Ajuntament d’Elx inverteix 90.000 euros a modernitzar el carrer Andreu Castillejos per a afavorir l’activitat comercial i la creació d’ocupació

L’alcalde, Carlos González, inclou aquest projecte dins d’altres actuacions que també contribueixen a impulsar la dinamització econòmica del municipi com la replaceta de les Barques, Porta Oriola, el carrer Sant Vicent o la Corredora


Les obres, que finalitzaran a mitjan agost, contemplen la renovació de les voreres amb un nou paviment més homogeni i antilliscant, la instal·lació de mobiliari urbà, així com la reordenació de la zona de càrrega i descàrrega i de la parada d’autobús


El carrer Andreu Castillejos passarà a ser una nova zona comercial a Elx. L’Ajuntament ha invertit 90.000 euros en aquesta via que a mitjan agost estarà totalment remodelada i adaptada per als establiments que desitgen comercialitzar els seus productes. Segons ha explicat l’alcalde, Carlos González, en la seua visita a les obres acompanyat dels regidors de Modernització de l’Espai Públic, Héctor Díez; de Promoció Econòmica, Carles Molina; i de Comerç, Felip Sànchez “l’objectiu és millorar l’espai públic per a afavorir l’activitat comercial i la creació d’ocupació”. “L’aposta del Govern Municipal és contribuir a la dinamització del comerç i, per a això, actuacions com aquesta són fonamentals”, ha destacat l’alcalde.

Aquest projecte, que es desenvolupa sobre una superfície de 1.000 metres quadrats, és una més de les actuacions vinculades a l’urbanisme comercial local. González ha explicat que “dins de les actuacions que contribueixen també a impulsar la dinamització econòmica destaquen la replaceta de les Barques, Porta Oriola, el carrer Sant Vicent o la Corredora”. Així mateix, el regidor il·licità ha destacat que “Elx és una ciutat policèntrica en la qual hi ha diferents àrees comercials importants als barris i aquest és un eix que té un indubtable pes comercial per a generar riquesa i llocs de treball”.

Quant a les obres que s’estan duent a terme des del mes de juny passat al carrer Andreu Castillejos, González ha assenyalat que es contempla la renovació i modernització de les voreres amb un nou paviment més homogeni i antilliscant. “Anteriorment hi havia al llarg de tot el carrer tres tipus de paviments diferents i ara s’ha substituït per un més modern que genera una sensació d’harmonia”, ha subratllat l’alcalde”. A més, es durà a terme la implantació de mobiliari urbà amb jardineres i bancs en les noves voreres, així com la reordenació de la zona de càrrega i descàrrega i de la parada d’autobús.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.