L’Ajuntament d’Elx col·labora amb l’Associació Festera de Moros i Cristians i amb la Junta Major de Confraries i Germanors de Setmana Santa a posar en marxa aquesta iniciativa sota el títol “De la festa al col·le”
L’Ajuntament d’Elx, a través de la Regidoria de Festes, ha col·laborat amb l’Associació Festera de Moros i Cristians i amb la Junta Major de Confraries i Germanors de Setmana Santa en la posada en marxa de la iniciativa “De la festa al col·le”. Una campanya de recollida de material escolar per a aquelles famílies amb escassos recursos que estan travessant una situació complicada pel coronavirus. Així ho ha anunciat la regidora de l’àrea, Mariola Galiana, acompanyada del president de l’Associació de Moros i Cristians, Julián Fernández i del president de la Junta Major de Confraries, Gaspar Agulló, en la presentació d’aquesta activitat solidària.
La regidora ha destacat que la recollida de material es realitzarà fins al pròxim 25 de setembre a la Casa Parroquial de Santa Maria i a la seu de l’associació al carrer Trinquet. Les persones interessades poden acostar-se en horari de 18 a 20 hores de dilluns a divendres i d’11 a 13 hores els dissabtes i diumenges. Les donacions es distribuiran mitjançant Càritas Elx als col·legis que han sol·licitat aquesta ajuda. “Vull destacar que aquest material s’higienitzarà i passarà les mesures higienicosanitàries recomanades abans del lliurament per a la tranquil·litat de les famílies”, ha indicat Galiana.
La regidora de l’àrea, Mariola Galiana, destaca que les donacions es recolliran fins al 25 de setembre tant a la Casa Parroquial de Santa Maria com a la seu de l’associació de Moros i Cristians i es distribuiran mitjançant Càritas Elx als col·legis que han sol·licitat l’ajuda
Així mateix, la regidora ha aprofitat per a reconéixer l’esperit generós i solidari de tots els ens festers del municipi. “Vull manifestar el meu orgull i agrair a les entitats festeres per aquesta labor tan lloable que estan realitzant pel bé de tots i totes”, ha recalcat l’edil.
Per part seua, el president de l’Associació de Moros i Cristians ha animat la ciutadania a participar amb aquesta iniciativa mentre que el president de la Junta ha destacat que també hi haurà punts de recollida a les papereries Carlín, Blanco y Negro, Global Copy, Librería Maricarmen, i Cadafal.
