L’actitud nerviosa i les respostes vagues dels arrestats van despertar les sospites dels agents, que van descobrir que portaven 13,8 grams de cocaïna i diversos comprimits que es van negar a identificar
El Grup de Suport a Operacions (GAO) de la Policia Local d’Elx va detindre, divendres passat 28 d’agost, sobre les 20.15 hores, tres persones de 36, 49 i 60 anys després de ser interceptades en un control de seguretat preventiva instal·lat al carrer Tractat d’Elx i descobrir que estaven en possessió de 13,8 grams de cocaïna.
Concretament, el fet va ocórrer quan es va donar l’alt al turisme en el qual es movien els sospitosos que, prèviament, en adonar-se de la presència policial, havia realitzat una frenada brusca.
El nerviosisme i les respostes vagues van fer saltar les alarmes, per la qual cosa els agents van procedir a tractar amb ells de manera individualitzada. A dos se’ls van trobar els 13,8 grams de cocaïna i diversos comprimits que es van negar a identificar. El tercer detingut, per part seua, no portava res, però segons van indicar els seus acompanyants havia sigut l’encarregat de recollir la substància al proveïdor.
Els tres van ser arrestats i traslladats a dependències policials per un presumpte delicte contra la salut pública, i el vehicle va ser traslladat al depòsit municipal.
