La regidora de Mobilitat, Esther Díez, destaca que a partir del dilluns 21, fins al divendres 25 de setembre, es tallarà el carrer Verge del Cap en el tram comprés entre l’avinguda del Ferrocarril i l’avinguda Candalix
L’Ajuntament d’Elx, a través de la Regidoria de Mobilitat, ha informat dels talls de trànsit que s’han efectuat als carrers Ntra. Sra. de la Cabeza, Fatxo i Sant Miquel amb motiu de les obres de plataforma única que es realitzaran en aquestes vies.
La regidora de l’àrea, Esther Díez, ha destacat que a partir del pròxim dilluns 21, fins al divendres 25 de setembre, es tallarà el carrer Ntra. Sra. de la Cabeza en el tram comprés entre l’avinguda del Ferrocarril i l’avinguda Candalix. El desviament alternatiu serà per l’avinguda de Candalix.
D’altra banda, actualment el carrer Fatxo està tallat per obres per a anivellar la vorera i la calçada. L’edil ha assenyalat que, en aquesta via, també s’ha aprofitat per a modernitzar la xarxa de distribució de clavegueram d’aigua potable i per problemes tècnics romandrà tancada al trànsit fins al 31 de novembre de 2020.
Al carrer Fatxo s’ha aprofitat per a modernitzar la xarxa de distribució de clavegueram d’aigua potable i romandrà tancat fins al 30 de novembre
Els accessos a guals, càrrega i descàrrega i parada de taxis de carrers Uberna, Trinquet, Pere Ibarra, Capità Lagier i la plaça de la Mercé es realitzaran des dels carrers Sant Vicent i de les Eres de Santa Llúcia, ja que en un tram d’aquest últim carrer s’ha invertit la direcció per a garantir l’accés a l’entorn.
De la mateixa manera, el carrer Sant Miquel també està tallat per la construcció de plataforma única en aquesta via. Díez ha explicat que l’accés alternatiu a l’aparcament públic del Gran Teatre es realitza des del carrer Solars.
