La regidora d’Urbanisme, Ana Arabid, acudeix a la col·locació del cartell informatiu al carrer Victòria sobre la història de ‘Les quatre esquines’

La regidora d’Urbanisme, Ana Arabid, acudeix a la col·locació del cartell informatiu al carrer Victòria sobre la història de ‘Les quatre esquines’

El cartell permetrà els ciutadans conéixer la història d’aquest emblemàtic lloc de la ciutat ubicat entre la plaça de les Flors i la Corredora


La regidora d’Urbanisme, Ana Arabid, acudeix a la col·locació del cartell informatiu al carrer Victòria sobre la història de ‘Les quatre esquines’, col·locat amb motiu de la conversió en zona de vianants del vial, una actuació emmarcada en el projecte de la Corredora i la plaça de Baix. El cartell permetrà els ciutadans conéixer la història d’aquest emblemàtic lloc de la ciutat situat entre la plaça de les Flors i la Corredora.

El carrer ha sigut recentment remodelat, ja que ha format part del projecte de conversió en zona de vianants de la Corredora, on s’ha creat una plataforma grisa de formigó amb elements referents a la Séquia Major i a la muralla de la ciutat que es trobaven en aquest carrer.

 


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.