Loli Gómez obté el primer lloc en la categoria Individual amb 342 vots; Josefa Giménez, s’alça amb la victòria en la modalitat de Màscara amb 272 i Rafael Martínez i Alfredo García, guanyen en la categoria de Parella amb 381
La Regidoria de Majors dona a conéixer el nom dels guanyadors del Concurs de Disfresses amb motiu del Carnestoltes 2021. Aquesta iniciativa es va dur a terme a través del Facebook de la Regidoria, MajorsElx, durant el dilluns 8 de febrer i el dijous 11. D’aquesta manera, totes les persones seguidores de la pàgina han pogut votar per les disfresses que més els han agradat.
Els guanyadors del concurs han sigut: Loli Gómez, dins de la categoria Individual amb 342 vots; Josefa Giménez, en la modalitat de Màscara amb 272 i Rafael Martínez i Alfredo García, dins de Parella amb 381. Així mateix, el premi en cadascuna de les categories ha sigut un carro de compra valorat en 150 euros.
La Regidoria de Majors ha rebut un total de 29 fotografies i s’han registrat 2.510 vots i 254 comentaris
En concret, s’han rebut un total de 29 fotografies i han arribat a obtindre 2.510 vots i 254 comentaris. La regidora de Participació Ciutadana i Política de Majors, Puri Vives, agraeix la participació de totes les persones que s’han sumat a aquesta edició del Concurs de Disfresses i felicita les persones guanyadores. D’igual manera, agraeix les votacions que s’han fet durant els últims dies, ja que “tot ens anima a continuar organitzant més coses, ja que s’ha demostrat que, malgrat la situació en la qual ens trobem, des de la Regidoria volem que les persones majors tinguen al·licients per a continuar desenvolupant activitats”.
Programa especial
Aquest dissabte 13 de febrer, a partir de les 18.00 hores, es podrà seguir a través de la pàgina de Facebook, MajorsElx, un programa especial en el qual es veuran totes les fotografies i es comptarà amb la participació dels guanyadors, així com de la regidora de Polítiques de Majors, Puri Vives.
