La Policia Local deté un home per agredir al seu pare a l’Altet

La Policia Local deté un home per agredir al seu pare a l’Altet

Els fets van ocórrer el dimarts 19 d’octubre a la pedania quan la víctima va recriminar el seu fill haver escopit a la via pública des del balcó


La Policia Local deté un home per agredir el seu pare a l’Altet. Els fets van ocórrer el dimarts 19 d’octubre a la pedania il·licitana quan la presumpta víctima va recriminar al seu fill haver escopit a la via pública des del balcó.

Una vegada els agents van arribar al lloc dels fets, van poder observar un veí que subjectava un dels implicats en la renyina i van trobar l’altre a l’interior d’un habitatge visiblement adolorit. Segons va dir als policies, pare i fill haurien discutit perquè aquest últim havia acusat el seu progenitor d’una actitud impròpia i delictiva amb dades fins a un cert punt incoherents.

No obstant això, el pare va indicar que el detonant de la baralla va ser, presumptament, recriminar-li al seu fill haver escopit des del balcó al carrer, el qual va reaccionar violentament contra el seu progenitor, que va ser atacat amb punyades, genollades i puntades per tot el cos. El mateix agredit va explicar a la patrulla que el seu fill podria haver tingut un brot psicòtic.

Fruit de la forta agressió, un dels veïns de l’immoble va haver d’intervindre per a evitar mals majors. No obstant això, el pare va ser atés en un centre sanitari, diagnosticat amb una fractura costal. El presumpte agressor, de 29 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.