L’alcalde valora les festes de Moros i Cristians com “les millors en moltes dècades” en l’esmorzar fester a la seu de l’associació

L’alcalde valora les festes de Moros i Cristians com “les millors en moltes dècades” en l’esmorzar fester a la seu de l’associació

Carlos González, l’edil de Festes, Mariola Galiana, el president de l’Associació Festera de Moros i Cristians, Julián Fernández, i membres de l’Equip de Govern assisteixen a l’acte


L’alcalde d’Elx, Carlos González, ha valorat les festes de Moros i Cristians com “les millors en moltes dècades” durant l’esmorzar fester que ha tingut lloc a la seu de l’associació en un acte al qual han assistit també la regidora de Festes, Mariola Galiana, el president de l’Associació Festera de Moros i Cristians i membres de l’Equip de Govern.

González ha destacat “la gran participació de tots els actes de les festes de Moros i Cristians com l’Entraeta o les entrades Mora i Cristiana” i ha posat en valor “la música, el color i l’alegria per a haver fet gaudir els il·licitans i els visitants durant aquests dies”.

Els actes del programa de Festes de Moros i Cristians conclouen aquesta vesprada amb l’ofrena a la Verge de l’Assumpció i el Bateig de Neòfits.

“Han sigut unes festes de Moros i Cristians autènticament esplendoroses i espectaculars“, ha assenyalat l’alcalde.

D’altra banda, Galiana ha afirmat que “les festes de Moros i Cristians d’Elx han sigut excepcionals”, ha valorat l’espectacularitat de les entrades Mora i Cristiana i les ambaixades. “Després de dos anys, les desfilades han sigut magnífics, amb una vistositat tremenda i una molt bona organització”, ha comentat la regidora de Festes.

L’edil de Festes ha agraït l’associació i totes les comparses “per haver-ho donat tot als carrers, omplint-les de llum, color, música i pólvora. Han fet un gran esforç per commemorar la recent declaració de Festa d’Interés Turístic Autonòmic“.

Per part seua, Fernández ha assenyalat que “els Moros i Cristians han tornat a la normalitat i crec que tots els actes han sigut d’un nivell espectacular i ha explicat que en uns dies tornaran a treballar per a preparar els actes de les festes de 2023.

Els actes del programa de Festes de Moros i Cristians conclouen la vesprada de l’11 d’agost amb l’ofrena a la Verge de l’Assumpció i el Bateig de Neòfits.

Concretament, a partir de les 19.00 hores tindrà lloc el bateig a l’església de Sant Joan i a les 19.45 l’ofrena des de la mateixa Església de Sant Joan fins a arribar a la Basílica, passant pel carrer Juan Ramón Jiménez, Alfons XII, Plaça de Baix, Corredora i carrer Trinquet.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.