Detectades un centenar d’infraccions de gossos al litoral aquesta Setmana Santa

Detectades un centenar d’infraccions de gossos al litoral aquesta Setmana Santa

Passejar el ca sense subjecció o orinar en via pública són algunes de les denúncies realitzades


Al llarg del període vacacional de Setmana Santa s’ha dut a terme per part de la Unitat d’Urbanitat i Medi Ambient (UMA) una especial atenció a la vigilància de presència d’animals al litoral il·licità.

Durant aquest seguiment s’han detectat una varietat d’infraccions,101 en total. Les més comunes han sigut: no portar la documentació de l’animal (41 denúncies), passejar el ca sense subjecció (39) o passejar el gos per la platja (10). Uns altres dels incompliments observats s’han referit a: orinar en via pública (5) o mancar de xip identificatiu (6).

L’Ordenança de Seguretat en l’Ús, Gaudi i Aprofitament del Litoral d’Elx no permet l’accés a animals

Es recorda que actualment no existeix cap platja al municipi que permeta l’accés a animals, excepte els gossos destinats a treballs de salvament o auxili a persones necessitades o gossos d’assistència, tal com arreplega l’Ordenança de Seguretat en l’Ús, Gaudi i Aprofitament del Litoral d’Elx.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.