L’Ajuntament reparteix 30.000 gots reutilitzables durant les Festes d’Agost

L’Ajuntament reparteix 30.000 gots reutilitzables durant les Festes d’Agost

A través de la campanya es vol reduir l’ús de plàstics i apostar per uns altres de major perdurabilitat


La Regidoria de Serveis Públics i la de Festejos, en col·laboració amb el servei de Neteja d’UTE Elx han posat en marxa una campanya per a reduir l’ús de plàstics durant la celebració de les Festes d’Agost. A través d’aquesta iniciativa es repartiran 30.000 gots reutilitzables que estaran disponibles en les comissions festeres, casernes i cabiles o en el racó gastronòmic del passeig de l’Estació.

Els recipients estaran disponibles en comissions festeres, cabiles, casernes o el racó del passeig de l’Estació

Amb esta campanya apostem pels gots de 100 usos i una duració de cinc anys en lloc dels recipients d’usar i tirar. Esta és una mostra del compromís del govern municipal pel reciclatge, la reducció de l’ús del plàstic i l’aposta per altres recipients de major durabilitat”, ha explicat l’edil de Serveis Públics, Claudio Guilabert.

Des de la UTE Elx, el gerent Alberto Bleda, ha assenyalat aquesta iniciativa com a “fonamental per a reduir l’ús de plàstics i més en una època com la de festes”. A més, ha demanat a la ciutadania “la major col·laboració durant aquests dies perquè utilitzen els contenidors i papereres perquè Elx estiga molt net”.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.