L’Ajuntament dona suport a les empreses de calçat il·licitanes a la MICAM

L’Ajuntament dona suport a les empreses de calçat il·licitanes a la MICAM

L’alcalde, Pablo Ruz, al costat del regidor de Promoció Econòmica, Samuel Ruiz, han visitat les 50 marques il·licitanes que han presentat les seues noves col·leccions a la fira de calçat de Milà


L’alcalde, Pablo Ruz, al costat del regidor de promoció Econòmica, Samuel Ruiz, han visitat la 97a edició de Micam, la fira internacional dedicada a la moda i al negoci del calçat, que se celebra dos vegades a l’any a la ciutat italiana de Milà del 18 al 21 de febrer.

Més de 100 expositors espanyols, mig centenar valencians i un total de 36 il·licitans han presentat les seues col·leccions de calçat per a la temporada tardor-hivern 2024-2025 a la fira Micam. El dilluns, 19 de febrer, Ruz ha visitat alguns dels estands d’empreses de calçat d’Elx acompanyat per la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes.

 

L’alcalde ha recordat el compromís del govern amb els empresaris que “són els que contribueixen a posar el nom d’Elx en el més alt”

“Estem acompanyant més de 50 marques il·licitanes que estan portant el nom d’Elx fins ací, fins a la capital mundial de la moda relacionada amb el calçat”, ha assenyalat l’alcalde, que a més ha afegit que “el govern municipal ja ha deixat clar que als empresaris els posem una catifa roja perquè són els que generen treball, oportunitats i esperança així com els que contribuïxen a posar el nom de la ciutat en el més alt del disseny de la moda i del calçat”.


 

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.