Avancen les obres de millora de l’accessibilitat al carrer Sant Jordi

Avancen les obres de millora de l’accessibilitat al carrer Sant Jordi

Els treballs d’adequació de la zona amb la instal·lació d’una plataforma única i nou arbratge s’han représ després de les festes


Les obres de millora de l’accessibilitat al carrer Sant Jordi s’han représ per part de l’empresa adjudicatària després de l’aturada amb motiu de la celebració de les festes patronals.

El regidor de Contractació, Claudio Guilabert, ha visitat l’actuació on els operaris estan treballant per a “convertir el carrer en plataforma única i prolongar-la i unir-la amb Porta de la Universitat de Sant Joan. En ambdues s’instal·laran jardineres amb plantació d’arbres” ha indicat.

La plataforma única es prolongarà fins a Porta de la Universitat de Sant Joan per a continuar transformant el nucli urbà de tot el municipi

Les obres han començat després dels treballs de sanejament de tota la conducció d’aigua potable del carrer per part d’Aigües d’Elx. En total 36 metres de canonades de fibrociment que s’han substituït per conduccions de fosa dúctil.

“El que volem és continuar transformant el nucli urbà de tot el municipi” ha destacat Guilabert. En eixe sentit ha explicat que les actuacions de millora de l’accessibilitat continuaran pròximament al carrer Mare Déu del Remei en una segona fase i s’uniran a l’execució del plec de voreres, “un projecte del qual ja vam anunciar la seua adjudicació i amb el qual s’actuarà sobretot en el barri d’Altabix, el Pla i Carrús”.

Els treballs de millora de l’accessibilitat al carrer Sant Jordi tenen un termini d’execució d’un mes amb un pressupost de 70.000 euros.


 

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.