En el paper d’un dels seus personatges principals estarà el tenor il·licità Javier Agulló
Divendres que ve, 15 de novembre, arriba al Gran Teatre l’Òpera Carmen de George Bizet, una de les òperes més representades de la història des de la seua estrena a París en 1875 i que s’ha convertit en un clàssic i ha servit d’inspiració a grans artistes d’altres disciplines com la pintura, la dansa o el cinema.
“Una òpera en la qual tenim el plaer, el gust i l’honor de comptar amb un tenor il·licità en el seu elenc gràcies a la companyia de la qual forma part, Òpera LGAM i Orquestra Nacional de Moldàvia. Javier Agulló és un orgull perquè porta el gen il·licità per tots els escenaris, els més grans de tot el panorama nacional com internacional” ha assenyalat l’edil de Cultura, Irene Ruiz.
Agulló té una extensa trajectòria amb quasi 30 anys d’experiència en el món de l’espectacle en els quals ha representat més d’un centenar de funcions. Ha volgut agrair a l’Ajuntament i al Gran Teatre “poder tornar a la meua ciutat a cantar la que serà la quinta òpera que interprete ací, ja que tornar sempre és un orgull” ha destacat.
A més, el tenor il·licità ha animat la ciutadania a acudir al Gran Teatre a gaudir de l’Òpera Carmen, “per a la qual comptem amb un elenc a l’altura com és el cas de Marta Roca, mezzosoprano de 22 anys i una de les veus més importants del panorama musical i comptarem amb Fran García o amb Olga Terrier”.
L’obra es representarà a les 19.30 hores i les entrades ja poden adquirir-se de manera presencial en les taquilles del Gran Teatre o en línia a través de vivaticket.com.
Carmen de Bizet és un drama que es desenvolupa en la Sevilla dels anys 1820. L’obra conta la història de Carmen, una cigarrera que acaba a la presó després d’entaular una discussió a la Fàbrica de Tabacs. Allí seduïx a Don José, el cap del Regiment de Dragones de Alcalá, qui procura el seu alliberament i per la qual cosa és també arrestat. Anys més tard, Carmen canvia la seua atenció amorosa pel torero Escamillo. Don José, encegat per la gelosia i l’abandonament, afona el seu punyal en el cos de Carmen, i li causa la mort.
