L’Associació de Diabètics d’Elx i Comarca llança la 4a edició de “La meua Diabetis en un Còmic”

L’Associació de Diabètics d’Elx i Comarca llança la 4a edició de “La meua Diabetis en un Còmic”

Les inscripcions estaran obertes fins al 30 de setembre i han de realitzar-se a través del correu midiabetesenuncomic@diabeteselche.org


L’Associació de Diabètics d’Elx i Comarca llança la 4a edició del concurs de dibuix “La meua Diabetis en un Còmic”, una iniciativa pensada per a joves artistes d’entre 8 i 20 anys que tinguen alguna relació amb la diabetis, ja siga perquè la patixen, tenen familiars o amics afectats, o els interessa el tema pel seu entorn educatiu o laboral.

La regidora d’Acció Social, Celia Lastra, ha convidat a participar els joves amb l’objectiu de “utilitzar l’art com una ferramenta d’expressió per a compartir experiències sobre el dia a dia amb la diabetis”.

María Pizana, presidenta d’AEDEC, ha explicat que “a través del dibuix, els participants podran abordar aspectes com les complicacions agudes (hipoglucèmia, hiperglucemia), els desafiaments en l’àmbit escolar, laboral i social, així com transmetre bones pràctiques i augmentar la visibilitat d’esta malaltia en la societat”.

Les inscripcions estaran obertes fins al 30 de setembre i han de realitzar-se a través del correu midiabetesenuncomic@diabeteselche.org. Les bases del concurs estaran disponibles en la web i en les xarxes socials de l’associació.

Enguany compten amb premis individual i grupal, de 100€, a més de vals de 50€ i 75€ respectivament. L’entrega dels premis serà el 16 de novembre dins de les activitats del Dia Mundial de la Diabetis a Elx.

“En compartir els dibuixos en exposicions, xarxes socials o esdeveniments, s’amplifica el missatge sobre la diabetis per a arribar a més persones i promoure una major consciència pública” – continua Pizana – “esta mena d’iniciatives no sols eduquen, sinó que també empoderen els qui viuen amb diabetis, permetent-los compartir la seua història d’una manera creativa i significativa”.

Pizana ha agraït la col·laboració de l’Ajuntament d’Elx i entitats com el Club de Lleons d’Elx, Wonders, Luda, Monografic, l’Hospital Vinalopó d’Elx, i les federacions FEDICOVA i FEDE.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.