En les primeres setmanes de les noves dependències de la Policia Local a Carrús s’han realitzat més de 700 actuacions
L’alcalde Pablo Ruz ha anunciat que el servei d’autobús a pedanies ha arribat al mig milió de passatgers en els 4 mesos de funcionament. En concret, s’han registrat 501.000 usuaris en les 9 línies, de la R4 a la R12, i que a partir d’este estiu se sumen les 3 línies P que donen servei a les platges de la Marina, el Pinet i l’Altet.
Així ho ha destacat durant una trobada amb els mitjans de comunicació amb motiu de l’equador de la legislatura, dos anys de govern municipal en què s’han posat en marxa projectes com el de l’autobús a pedanies, però també l’obertura de les dependències policials 24 hores, els 365 dies a l’any al barri de Carrús.
En este sentit, ha assenyalat que des de la seua inauguració fa dues setmanes s’han dut a terme 726 actuacions i realitzat 5 detencions, i que respecte al mateix període de 2024, la tasca policial s’ha incrementat en un 40%. “Hem millorat la percepció de seguretat a la zona, amb els xiquets i les persones majors”.
Segons l’alcalde Pablo Ruz, “Elx ha despertat i està en peu amb projectes en tots els barris i pedanies”
En este balanç dels dos anys de mandat municipal també s’ha referit a més projectes en barris i pedanies. “Elx ha despertat i està en peu”, ha afirmat Ruz, que ha destacat a Carrús el projecte de Jayton, que es licitarà en breu, les obres de José García Ferrández o Ausiàs March a punt de finalitzar i actuacions d’asfaltat.
D’altra banda, ha destacat el centre social dels Arenals que ja està en funcionament, mentre que el de Sant Antoni està a punt de concloure; el projecte Elx Natura amb l’objectiu de plantar més de 3.500 arbres durant el mandat; la creació de plataformes úniques i el pla ombra; l’inici de les obres del Mercat Central; la passarel·la per als vianants d’Altabix; pisos blaus; la Casa de la Mare de Déu a Portes Encarnades o la casa de l’Hort del Gat.
Així mateix, ha remarcat el compromís d’este govern municipal amb la baixada d’impostos. “L’objectiu de proporcionar un alleujament fiscal a les famílies d’Elx continua intacte. Portem una reducció de l’IBI del 3% i arribarem a 2027 amb un acumulat del 5%”.
