La iniciativa Els teus llibres a tocar de casa ofereix incentius per l’adquisició superior a 40 euros en llibres de text o lectures escolars en un total de 10 establiments
L’Ajuntament d’Elx, a través de la Regidoria de Comerç, ha llançat la campanya Els teus llibres a tocar de casa per a donar suport i incentivar les compres a les llibreries locals.
Durant la campanya, per cada compra superior a 40 euros en llibres de text o lectures escolars de cara al pròxim curs, cada persona podrà emportar-se un rasca-rasca i guanyar premis, a més d’ajudar a promoure i enfortir el comerç local.
Segons la regidora de Comerç, Caridad Martínez, ha animat a participar en esta nova campanya i comprar a les llibreries d’Elx per a mantindre viva l’economia local.
En esta iniciativa participen un total de 10 llibreries. És el cas de:
- Papereria El Salvador
• Diógenes Literari
• Llibreria Santos
• Copicarrus
• Ali i Truc
• Sèneca Centre
• L’Extrem
• Llibreria Mikado
• Papereria Nessa
• Llibreria Rebeca
