Tornen les Nits de l’Hort de Baix amb les actuacions de Nancys Rubias, El Pirata o un tribut a Estopa

Tornen les Nits de l’Hort de Baix amb les actuacions de Nancys Rubias, El Pirata o un tribut a Estopa

Del 8 al 14 d’agost, en un entorn únic, actuaran en concert grups musicals referents del panorama estatal


Les Nits de l’Hort de Baix tornen del 8 al 14 d’agost amb un cartell que inclou actuacions de grups musicals destacats del panorama estatal, amb motiu de la celebració de les festes patronals d’Elx.

La regidora de Festes, Inma Mora, ha destacat que “un any més els concerts amenitzaran les nits de les nostres festes d’agost. Actuacions per a tots els públics, amb preus populars i gratuïts, i amb tota mena d’estils musicals en un escenari únic envoltat d’eixe pulmó verd que és el Palmerar”.

La primera actuació, de Nancys Rubias, tindrà lloc el 8 d’agost. Un grup de pop i electrònica, el vocalista del qual és Mario Vaquerizo, pregoner que donarà inici a les festes el pròxim 7 d’agost des del balcó de l’Ajuntament d’Elx. En el concert sonaran grans èxits del grup com Me encanta, Sálvame o Di que sí.

El 9 d’agost serà el torn de El Pirata y Rock con Ñ, el reconegut locutor de ràdio espanyol Juan Pablo Ordúñez, pel seu programa de rock El Pirata y su banda. Rock con Ñ és una banda formada per músics llegendaris del rock espanyol com Asfalto, Burning, Cráneo, Topo i Sangre Azul.

Tamara i Francisco, dues llegendes de la música espanyola, s’uneixen en concert el 10 d’agost amb la seua gira Únicos. Un espectacle on interpretaran un repertori acuradament seleccionat amb els majors èxits de les seues respectives carreres. Serà l’únic concert amb cadires per a gaudir-lo assegut.

Representacions per a tots els públics amb preus entre 10 i 15 euros i altres gratuïtes.

També hi haurà espai per als tributs, amb Cacho a Cacho, una banda homenatge a Estopa que capta l’essència única dels germans Muñoz i el seu llegat musical. L’actuació serà l’11 d’agost.

Les Nits de l’Hort de Baix continuen amb el concert de David Otero, un dels artistes més consolidats del pop espanyol. Compositor, cantant, guitarrista i productor, va ser membre d’El Canto del Loco. El 12 d’agost actuarà juntament amb Hermano Salvaje, una banda musical formada per tres germans al baix, la bateria i les veus.

El 13 d’agost serà la Nit DJ 80’s Music, amb els grans èxits de la dècada de la mà de DJ Oso. La programació es tancarà amb la Nit de Cadena 100 el 14 d’agost, on sonaran els números u d’ahir i de hui.

Les entrades per als concerts de Nancys Rubias, El Pirata y Rock con Ñ i David Otero amb Hermano Salvaje tindran un preu de 10 euros; l’espectacle de Tamara i Francisco costarà 15 euros, mentre que la resta seran amb entrada gratuïta. Les entrades ja estan disponibles a través d’imaginatickets.com.

L’Hort de Baix obrirà les seues portes cada nit a les 22.00 hores, excepte el 13 d’agost, que, amb motiu de la Nit de l’Albà, l’obertura serà a les 00.30 hores.


 

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.