Stereo Monos actua dissabte en els Arenals del Sol dins del cicle Música a les platges

Stereo Monos actua dissabte en els Arenals del Sol dins del cicle Música a les platges

L’exposició del Misteri d’Elx es pot visitar esta setmana en la plaça de la Glorieta


El dissabte 16 d’agost a les 21.30 h, la banda Stereo Monos oferix un concert gratuït en el passeig de l’avinguda Sant Bartolomé de Tirajana dels Arenals del Sol, en la zona de l’antic hotel, dins del cicle Música a les platges.

Durant tota la setmana es pot visitar l’exposició a l’aire lliure sobre cartells històrics del Misteri d’Elx en la plaça de la Glorieta. Esta mostra, organitzada per la Regidoria de Cultura amb motiu de l’Any Jubilar, arreplega exemplars dels anys 1940 a 1960 i panells informatius sobre la importància de la Festa.

Finalment, el cinema d’estiu programa la pel·lícula Del revés 2 el dissabte 16 d’agost a les 21.30 h en la plaça de l’Antina de la Marina. L’entrada és lliure fins a completar aforament.

Barris i pedanies

Cine d’estiu: Del revés 2 (2024)
La Marina – plaça de l’Antina
Dissabte 16 d’agost a les 21:30 h
Entrada lliure fins a completar aforament

Sinopsi: Seqüela d’Inside Out. Riley entra en l’adolescència i la Caserna General del seu cap patix una sobtada reforma per a fer-li buit a una cosa totalment inesperada propi de la pubertat: noves emocions! Alegria, Tristesa, Ira, Por i Fàstic, amb anys d’impecable gestió a la seua esquena (segons ells…) no saben molt bé què sentir quan apareix amb enorme ímpetu Ansietat. I no ve sola: li acompanyen Enveja, Vergonya i Avorriment.

Barris i pedanies. Música en les platges

Música en les platges: Stereo Monos
Arenals del Sol – Passeig, zona antic hotel
Dissabte 16 d’agost a les 21:30 h
Accés gratuït

Places i zones per a vianants del nucli urbà i pedanies

Exposició exterior: Cartells històrics relacionats amb el Misteri d’Elx
Des de juliol fins a octubre

  • Arenals del Sol – passeig, entre l’escultura de la Verge del Carme i l’antic carrer de La Corunya (del 21 de juliol al 4 d’agost)

  • Plaça de la Glorieta (del 4 al 18 d’agost)

  • L’Altet – plaça Mayor (del 18 d’agost a l’1 de setembre)

  • Plaça de l’Hort de la Cuerna (de l’1 al 15 de setembre)

  • Plaça d’Andalusia (del 15 al 29 de setembre)

  • La Marina – plaça del Jóvens (del 29 de setembre al 13 d’octubre)

  • La Foia– plaça de la Torre del Gall (del 13 al 27 d’octubre)

Informació: Amb motiu de l’Any Jubilar, la Regidoria de Cultura presenta esta nova exposició que inclou els cartells més emblemàtics del Misteri d’Elx, des de l’any 1940 fins a 1960 aproximadament.
Consistix en set panells i catorze cares, els quals inclouen informació complementària sobre La Festa, declarada Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat per la UNESCO des de l’any 2001, i la importància que té per a la ciutat.
Esta mostra suposa una gran ocasió, tant per als il·licitans com per als visitants que arriben a Elx, per a conéixer millor la trajectòria històrica del Misteri a través de la seua artística i única cartelleria.

Llotja Medieval

Plaça de Baix 1, 03202 Elx, Alicante

Exposició: Treballs d’alumnes de l’Escola de Pintura de l’Hort del Xocolater

Del dissabte 31 de maig al divendres 15 d’agost de 2025
Horari: De dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 h i de 15.00 a 18.00 h
Diumenges i festius de 10.00 a 14.00 h
Informació: Organitza l’Escola de Pintura de la Fundació Mediterrani

MACE – Sala d’exposicions temporals

Plaça de Sant Joan 6, 03203 Elx

Exposició: Estadis conscients, episodis quotidians, de Moisès Gil
Del divendres 25 d’abril al diumenge 24 d’agost
Horari: De dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 h i de 15.00 a 18.00 h
Diumenges i festius de 10.00 a 14.00 h

Informació: Moisès Gil és un reconegut escultor, Catedràtic del Departament d’Escultura de la Facultat de Belles Arts de Sant Carles (Universitat Politècnica de València).
En esta exposició proposa una reflexió escultòrica sobre la fragilitat de l’ésser humà en la quotidianitat contemporània.

Com ell mateix diu:

“Evite el que és grandiloqüent per a detindre’m en el que és quotidià, en allò que afecta l’ésser humà des del més íntim i personal. Les meues figures tibants, de musculatura marcada, simbolitzen eixe esforç continu al qual estem sotmesos cada dia.”

Museu Escolar de Puçol

Partida de Puçol 8, 03296 Elx

Exposició: RE(CICLE). Les ERRES a través del temps
Del 17 de juny fins a mitjan novembre

Informació: Com cada anualitat, el Projecte Puçol dissenya una exposició temporal en la qual està implicat l’alumnat de 5é i 6é del col·legi.
Esta vegada, la temàtica ha girat entorn del reciclatge, i ha donat com a resultat l’exposició que hui s’inaugura: RE(CICLE). Les ERRES a través del temps.
Davant la situació de crisi climàtica actual, és urgent revisar els nostres hàbits de producció i consum. Per a combatre l’impacte negatiu provocat principalment pels processos químics i els plàstics, s’implica la ciutadania en la coneguda filosofia verda de les “tres erres”: reduir, reutilitzar i reciclar.

Però la cultura del reciclatge o “economia circular” sempre ha existit, encara que per altres circumstàncies alienes a les de hui dia.
Al llarg de l’exposició i els seus set panells, es recorren diferents aspectes de la societat en els quals s’arreglava, s’apedaçava i s’aprofitava tot al màxim:
heretar els vestits de les germanes, reparar les ceràmiques gràcies a l’ofici del llenyater, l’ús de fustes i draps per a fer joguets…

L’alumnat implicat del col·legi, a més, ha elaborat amb diferents materials reciclats elements que han sigut exposats: un gronxador fet amb un pneumàtic, una falda de paper de periòdic, un joguet de fusta, un trencadís, i uns escacs confeccionats amb palmera i canya.

En l’acte d’inauguració han intervingut la inspectora d’Educació, Silvia Martínez, i la regidora d’Educació, María Bonmatí; també ha acudit la regidora de Cultura, Irene Ruiz.
Després de l’explicació de l’exposició per part de l’alumnat, la inspectora ha parlat sobre la importància de conéixer el passat per a caminar cap al futur.
L’acte l’ha tancat la regidora d’Educació, qui de nou ha agraït el Projecte Puçol en general i  l’alumnat, en particular, el seu treball i la seua implicació.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.