La cita serà el dissabte 27 de setembre, que coincideix amb el Dia Internacional del Turisme
Elx celebrarà el pròxim dissabte 27 de setembre la II edició de la Nit en Blanc, una iniciativa impulsada per la Regidoria de Cultura i Turisme que oferirà activitats i visites gratuïtes en museus i espais emblemàtics de la ciutat, amb un horari especial de 18.00 a 00.00 hores.
La regidora de l’àrea, Irene Ruiz, ha assenyalat que “l’any passat més de 15.000 persones gaudiren de la Nit en Blanc, cosa que va superar totes les nostres expectatives. Amb estes xifres, enguany hem volgut repetir amb una segona edició perquè sabem que la cultura, els museus i tot el que el nostre municipi ofereix interessa i és un gran atractiu turístic”.
La programació inclou visites guiades, teatralitzacions, tallers, concerts, cine i exposicions, dirigides a tot tipus de públics. Participen més de vint espais com el MAHE, MUPE, Museu del Misteri d’Elx, Museu del Palmerar, MACE, Museu Escolar de Puçol, Casa-Museu de l’Hort dels Pontos, MUVAPE, Museu Casa del Betlem, Torre dels Vaïllos, Clarisses, Banys Àrabs, L’Escorxador, Llotja Medieval, Orde Tercer, Centre de Congressos, basílica de Santa Maria, Museu de l’Alcúdia i el Refugi Antiaeri del Jardí de la Concòrdia, juntament amb la col·laboració de la Reial Orde de la Dama.
Museus, sales i espais emblemàtics obriran en horari especial de 18.00 a 00.00 hores amb visites guiades, concerts, cine, teatralitzacions i exposicions
A més, Irene Ruiz ha anunciat que “Elx se suma un any més al Dia Internacional del Turisme” amb activitats que se celebraran el 26, 27 i 28 de setembre amb visites guiades pel Palmerar i el Nucli Històric de la ciutat.
Tota la programació detallada i la informació sobre inscripcions en activitats amb aforament limitat es pot consultar a través de la web municipal i als museus participants, així com amb els fullets que ja estan disponibles en els espais culturals del municipi.
