Les persones interessades a participar poden inscriure’s fins al divendres 19 al web chiplevante.com
Les persones interessades poden inscriure’s fins al divendres 19 a través de la pàgina web chiplevante.com, amb un preu d’inscripció de 12 euros per a la prova adulta i 2 euros per a les infantils. L’organització de l’esdeveniment, l’Associació de Veïns Pinomar de la Marina, preveu la participació d’aproximadament 600 persones en la Cross Popular Pins i Mar i més d’un centenar de xiquets i xiquetes en les carreres infantils que se celebraran a continuació.
La prova esportiva recorrerà 8 quilòmetres pel nucli urbà de la pedania i alguns trams de pineda pròxims a la mar
Hi haurà trofeus i diversos regals per a les diferents categories, una bossa del corredor per a totes les persones inscrites, així com medalles i bosses per a tots els infants participants.
La XIII Cross Popular Pins i Mar començarà a les 9.30 hores el pròxim 21 de setembre, i les proves infantils tindran lloc a partir de les 11.30 hores.

