Els alcaldes Pablo Ruz i Luis Barcala mantenen una reunió per a abordar la necessitat de millorar les connexions ferroviàries de les dos ciutats amb l’aeroport
L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, i l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, han mantingut este matí una reunió de treball amb la nova Junta Directiva de la CEV, la Confederació Empresarial Valenciana, presidida per César Quintanilla.
La trobada, celebrada en la seu de l’organització a Alacant, ha servit per a posar sobre la taula les principals necessitats de les dos ciutats, que conformen una de les àrees funcionals més rellevants de la Comunitat Valenciana.
Entre els assumptes abordats, s’ha destacat la necessitat de millorar les connexions ferroviàries de les dos ciutats amb l’aeroport internacional Alacant-Elx, així com la connexió directa d’Elx amb l’estació d’alta velocitat, una infraestructura clau per a la mobilitat, la competitivitat econòmica i l’atracció d’inversions en el territori.
A més, durant la reunió s’ha tractat la importància de garantir l’aigua com a recurs estratègic, essencial per al desenrotllament econòmic, social i agrícola de tota la província.
