Elx reforça el seu lideratge esportiu amb la celebració de múltiples fases autonòmiques i d’ascens

Elx reforça el seu lideratge esportiu amb la celebració de múltiples fases autonòmiques i d’ascens

La ciutat acollirà a l’abril i maig importants competicions de bàsquet, handbol i voleibol amb protagonisme de clubs il·licitans


L’Ajuntament d’Elx, a través de la Regidoria d’Esports, ha anunciat que, durant les pròximes setmanes, les instal·lacions esportives municipals seran escenari de diverses fases autonòmiques i d’ascens en disciplines com el bàsquet, l’handbol i el voleibol, amb una presència destacada de clubs il·licitans i amb un fil conductor que unix força de l’esport local, unió del teixit esportiu de la ciutat i impuls que suposa ser Capital Mediterrània de l’Esport.

El regidor de l’àrea, José Antonio Román, ha apuntat que “no es tracta només d’albergar competicions, es tracta d’una cosa més profunda, demostrar que a Elx hi ha una base esportiva sòlida, una estructura de clubs visca, una afició compromesa i una ciutat que creu en l’esport com a senyal d’identitat i com a espai de convivència”.

Durant abril i maig, Elx serà seu de diferents fases finals i tornejos autonòmics. En bàsquet, el pavelló Sara Marín i María Díez acollirà del 10 al 12 d’abril la Fase Final Autonòmica Júnior Femenina, amb la participació de quatre equips de la Comunitat Valenciana. Més avant, del 24 al 26 d’abril, el mateix pavelló serà seu de la Fase Final Autonòmica Cadet Masculina, també amb quatre equips. I el 23 de maig es disputarà la competició autonòmica preferent preinfantil masculina i femenina, amb la participació de huit equips.

En handbol, el 25 d’abril se celebrarà la Fase Final Autonòmica Infantil Femenina i Cadet Femenina/Masculina, amb un total de 18 equips, dels quals 12 són femenins i 6 masculins, en el pavelló Esperanza Lag.

En voleibol, l’activitat serà també especialment intensa. El 18 d’abril tindrà lloc la Final Autonòmica Aleví, amb 28 equips participants, 16 femenins i 12 masculins. El 19 d’abril es disputarà el Classificatori per al Campionat d’Espanya Benjamín, amb més de 20 equips previstos, pendent encara del tancament definitiu d’inscripció. Les dos cites tindran com a seu el pavelló Sara Marín i María Díez. A més, del 24 al 26 d’abril, Elx albergarà la Fase d’Ascens a Superliga 2 Masculina, que es desenrotllarà entre el pavelló Sara Marín i María Díez, el palau de la UMH i el pavelló Esperanza Lag.

En rugbi, l’equip femení manté serioses opcions d’ascendir, a l’espera del resultat del pròxim cap de setmana. En waterpolo, l’equip masculí del Club Waterpolo Elx disputarà el play off d’ascens a Primera Nacional després de situar-se entre els quatre millors de la seua categoria. I en handbol, l’equip masculí del Club Handbol HD Torrellano jugarà el play off d’ascens a Primera Nacional després de finalitzar com a líder del seu grup, amb la intenció que eixa fase puga celebrar-se en el pavelló Isabel Fernández de Torrellano.

“Este calendari és fruit del treball dels clubs, dels esportistes, dels entrenadors, de les famílies i també dels il·licitans” ha assenyalat Román qui ha afegit que “Elx està demostrant que té instal·lacions capaces d’acollir grans cites i, sobretot, una pedrera i unes entitats esportives que competixen cada vegada millor”.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.