Una telefonada ciutadana per la presència d’una motocicleta sense conductor va concloure amb la localització i l’arrest per part de la Policia Local
La Policia Local d’Elx ha detingut una dona sobre la qual pesava una orde de busca i detenció a la pedania d’Asprella. Els agents van rebre la telefonada d’un ciutadà que alertava de la presència d’una motocicleta estacionada en l’entrada d’una finca i sense conductor.
Una patrulla va realitzar les gestions necessàries per a la localització de les persones implicades i va detectar la presència de tres individus que rondaven per la zona i que van facilitar als agents versions contradictòries sobre el motiu pel qual estaven en eixe lloc.
Després de les gestions policials, la patrulla va comprovar que sobre una de les implicades constava una reclamació judicial de busca, detenció i personació emesa per un jutjat per un presumpte delicte d’estafa, per la qual cosa van procedir a detenir-la i posar-la a disposició judicial.
