La jornada a la plaça dels Algeps comptarà amb una fira que reunirà organitzacions compromeses amb la promoció de pràctiques comercials ètiques i sostenibles
L’Ajuntament d’Elx, a través de la Regidoria de Cooperació i Acció Social, i en coordinació amb la Coordinadora valenciana ONGD, ha decidit traslladar la celebració del Dia del Comerç Just previst per a este dissabte 9 de maig al dissabte dia 23 a causa de la previsió de pluges per a demà. L’acte se celebrarà a la plaça dels Algeps, en horari de 10.30 a 14.30 hores.
La jornada comptarà amb la fira “COMBOI JUST”, que reunirà organitzacions compromeses amb la promoció de pràctiques comercials ètiques i sostenibles. L’objectiu és visibilitzar el treball de les ONGD de cooperació internacional, generar un espai de trobada lúdica al costat d’altres agents de transformació social i compartir amb la ciutadania les alternatives de consum i activisme que impulsen estes entitats.
També inclourà jocs i tallers, estands informatius, degustacions, exhibició de capoeira, concert musical i actuació teatral
Durant la jornada, els assistents podran conéixer de primera mà productes elaborats sota criteris de comerç just, que garantixen condicions laborals dignes i respecte pel medi ambient. A més, les entitats participants oferiran informació sobre els seus projectes i accions encaminades a fer costat a productors i artesans en països en vies de desenrotllament.
Esta jornada també inclourà activitats paral·leles com a jocs i tallers, estands informatius, degustacions, exhibició de capoeira, concert musical i actuació teatral.
L’esdeveniment està dirigit a tota la ciutadania i suposa una oportunitat per a promoure el consum conscient i enfortir les xarxes locals i internacionals de comerç just.
