Un home va ser localitzat a l’interior d’una caravana estacionada dins d’una parcel·la privada, el pany de la qual havia sigut forçat
La Policia Local d’Elx ha detingut a un home sospitós de robatori en la pedania de Perleta. Els agents van rebre un avís d’una vivenda en què asseguraven que un home havia accedit a la seua finca.
A l’arribada de la patrulla, els amos de la vivenda van explicar que, en tornar a casa, van observar danys en una porta i que l’autocaravana de l’interior del recinte també semblava haver sigut forçada.
Els agents van sorprendre in fraganti el sospitós a l’interior del vehicle i, després de les comprovacions oportunes, van procedir a la detenció i trasllat d’este a un centre sanitari per a un reconeixement mèdic. Posteriorment, va ser posat a la disposició de la Guàrdia Civil.
