La programació inclou tallers de videopòdcast, iniciació al sushi, dibuix manga, ceràmica, dansa contemporània o esnòrquel a Tabarca
La Regidoria de Joventut ha presentat la nova edició de ‘Summer Edition 2026’, una programació repleta d’activitats i tallers dirigits als jóvens il·licitans durant els mesos d’estiu. L’edil de l’àrea, María Bonmatí, ha assenyalat que esta iniciativa “pretén oferir altres opcions d’oci educatiu i saludable als nostres jóvens en l’època estival”.
La programació d’enguany inclou una vintena d’activitats, moltes de les quals proposades pels jóvens mateixos, com és el cas dels tallers de creació de programes de ràdio i videopòdcast, a més dels clàssics de ceràmica i cuina, en esta ocasió d’iniciació al sushi; improvisació teatral; dansa contemporània i barré; moviment creatiu i composició coreogràfica; serigrafia, ganxet o dibuix manga.
Les activitats són gratuïtes prèvia inscripció en el web municipal amb l’objectiu d’oferir més alternatives d’oci educatiu i saludable a l’estiu
A més, la Regidoria de Joventut també oferix activitats multiaventura com escalada de blocs, esnòrquel a Tabarca o olimpíada nàutica als Arenals del Sol.
Totes les activitats són gratuïtes i la inscripció ja s’ha iniciat en el web municipal www.elchejuventud.es. amb l’objectiu d’oferir més alternatives d’oci educatiu i saludable durant l’època estival.
