L’implicat va apuntar al cap d’un client d’un bar i va intentar obrir les portes d’un camió amb dos ocupants a l’interior als voltants del carrer Filet de Fora
La Policia Local d’Elx ha detingut un home per amenaçar diverses persones amb una arma de foc en diversos establiments del carrer Filet de Fora.
Agents de la Policia Local van ser alertats este dimarts de vesprada de la presència d’un home que amenaçava diverses persones amb una arma de foc. En arribar-hi, van veure l’individu eixir d’una autoescola que, en adonar-se de la presència policial, va deixar la pistola en terra i es va dirigir cap als agents, que el van controlar immediatament. Després de comprovar l’arma, van verificar que es tractava d’una pistola d’aire comprimit Powerline 426, que va ser intervinguda.
Segons fonts policials, el detingut havia accedit prèviament a un bar pròxim, on va apuntar al cap d’un client, fet que va provocar una situació de gran alarma. A més, dos ocupants d’un camió van assenyalar que esta persona havia intentat obrir les portes del vehicle mentre els apuntava amb la pistola, encara que havien aconseguit abandonar el lloc perquè el motor estava en marxa.
L’empleada de l’autoescola també va declarar que l’home va entrar a l’establiment armat i va fer un recorregut amb la pistola apuntant els presents mentre repetia l’expressió «Ací no està». Tot seguit, va abandonar el local abans de ser interceptat per la policia.
Davant la gravetat dels fets i les manifestacions dels testimonis, l’individu va ser detingut i informat dels seus drets. Posteriorment, va ser traslladat a un centre mèdic i a dependències policials per a la instrucció de les diligències corresponents.
