El Ple d’Elx mostra la seua solidaritat i suport al poble de Ceuta

El Ple d’Elx mostra la seua solidaritat i suport al poble de Ceuta

La proposta d’Alcaldia ha sigut aprovada pels grups municipals de PP i Vox i ha sigut rebutjada pels grups de Compromís i PSOE


El Saló de Plens de l’Ajuntament d’Elx ha acollit la celebració d’un Ple extraordinari per a abordar la situació de crisi que està vivint la ciutat autònoma de Ceuta des del passat 30 de juliol.

La proposició d’Alcaldia, aprovada amb els vots a favor de PP i Vox i els vots en contra del PSOE i Compromís, s’ha centrat a reclamar al Govern d’Espanya una actuació ferma en la defensa de les fronteres, així com a expressar la solidaritat d’Elx amb Ceuta, que dona suport a la convocatòria de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies per a la concentració d’este 2 de setembre, a les 20.00 h, a la plaça de Baix.

A les 20.00 h, tindrà lloc la concentració en suport dels ceutins a la plaça de Baix

L’alcalde, Pablo Ruz, ha assenyalat que «el poble d’Elx ha de manifestar el seu compromís, solidaritat i fermesa amb els ceutins, als quals han llevat la llibertat de gaudir dels seus carrers, de les seues platges, d’una ciutat a la qual contribueixen amb els seus impostos». Ruz ha destacat que «Ceuta és Espanya, estem amb ells i Elx els defensa».

Per la seua banda, la tercera tinenta d’alcalde, Aurora Rodil, ha posat de manifest «l’abandó al qual s’ha sotmés els ceutins durant este mes» i ha animat la ciutadania a acudir a la concentració d’esta vesprada per a «mostrar el nostre compromís i solidaritat amb Ceuta, per a dir-los que no els deixarem sols».


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.