En l’expedient de la Junta de Govern Local també es va donar llum verda a la reparació de filtracions i al pavelló de la Foia
La Junta de Govern Local ha iniciat l’expedient per a l’adjudicació del contracte d’obres d’impermeabilització de la coberta de la piscina Esperanza Lag i la coberta del pavelló de la Foia.
La portaveu Inma Mora ha assenyalat que este contracte pretén definir els treballs d’impermeabilització de la coberta de la nau lleugera que allotja la piscina olímpica al pavelló Esperanza Lag i xicotetes reparacions al poliesportiu de la Foia que presenta filtracions d’aigua que afecten el normal funcionament de la instal·lació i provoca un progressiu deteriorament dels elements constructius de l’edifici.
Segons Mora, el pressupost base de licitació és de 162.547,33 euros, amb un termini d’execució de 6 setmanes i les empreses disposen de 20 dies naturals per a la presentació d’ofertes.
A la reunió d’este dijous també s’ha adjudicat a la mercantil INELSA Ingeniería Infraestructuras, S.L. el contracte de subministrament i instal·lació del paviment vinílic per a un total de 9 aules i 2 vestíbuls en diferents col·legis públics d’Elx. En concret es duran a terme estes actuacions per import de 59.834 euros a les escoles infantils municipals Don Honori, Don Juli, Don Crispí i Rosa Fernández, a més del CEIP Dama d’Elx.
També s’ha aprovat imposar penalitat d’amonestació en el contracte del Lot 1 “Instal·lacions de climatització” que forma part del contracte de servici de manteniment d’instal·lacions tèrmiques en edificis municipals (4 lots).
També s’adjudica el contracte de subministrament i instal·lació de paviment vinílic per a 9 aules i 2 vestíbuls en diferents col·legis públics d’Elx
En este sentit, la portaveu ha explicat que el motiu d’estat crida d’atenció a l’empresa, que no suposa amonestació econòmica, es deu a una sèrie de deficiències per part de la mercantil. En concret, s’ha referit a la “falta de tasques de manteniment anual previstes al pla de treball del plec tècnic i incompliment de la freqüència establida, de nivell de detall exigit en parts de treballs presentats o la falta d’accés al software de gestió, cosa que dificultava la supervisió municipal”.
D’altra banda, s’ha aprovat l’acord de formalització de la cessió temporal d’ús gratuïta d’un immoble de propietat municipal a l’av. Enrique Tierno Galván a l’Associació Arts, Cultura i Oci. La cessió és per un termini de 5 anys, prorrograble automàticament per anualitats, pel termini màxim de 30 anys.
Al mateix temps, s’ha aprovat l’acord de formalització de la concessió demanial de la primera planta de l’immoble de propietat municipal al carrer Massamagrell núm. 4 a l’Associació Pro Discapacitats Psíquics d’Alacant (APSA). El període és de 4 anys, prorrogables automàticament per períodes de dos anys, per un termini màxim de 75 anys.
En eixe sentit, Mora ha indicat que l’associació ja disposava de la planta baixa de l’immoble i ara es concedix la primera planta per a atendre totes les activitats realitzades, i que té una superfície de més de 500 metres quadrats.
Així mateix, la Junta de Govern Local ha aprovat diversos convenis de col·laboració amb entitats empresarials. Amb l’Associació Centre Europeu d’Empreses Innovadores d’Elx (CEEI-ELCHE), per al desenvolupament del Programa de Mentoratge i Impuls Empresarial “Elx Mentor Lab” per 12.000 euros; amb l’Associació Espanyola d’Empreses de Components per al Calçat (AEC), 12.000 euros; amb l’Associació d’Empreses de Servicis d’Elx i Comarca (AESEC), 8.000 euros; i amb l’Associació de Jóvens Empresaris d’Elx i Comarca (JOVEMPA-ELX) i la Federació d’Associacions de Jóvens Empresaris de la Província d’Alacant (JOVEMPA-FEDERACIÓ), 1.500 euros.
