El Centre Cultural Les Clarisses acull una exposició de la imatge de la Dama d’Elx a través de 200 peces

El Centre Cultural Les Clarisses acull una exposició de la imatge de la Dama d’Elx a través de 200 peces

La mostra “Nuestras Damas”, organitzada per la Reial Orde de la Dama d’Elx en col·laboració amb l’Ajuntament d’Elx, es podrà visitar fins al 7 de maig


El centre cultural Les Clarisses acollirà l’exposició “Les nostres Dames”, un recorregut per la imatge de la Dama d’Elx a través de 200 peces en commemoració del 125 aniversari de la seua troballa, organitzada per la Reial Orde de la Dama d’Elx en col·laboració amb l’Ajuntament d’Elx i la inauguració de la qual tindrà lloc el divendres 8 d’abril a les 19.00 hores.

La mostra presenta una gran varietat de dames de diferent índole, des d’objectes d’ús quotidià fins a reproduccions en diferents grandàries, a més de clauers i obres d’art i destaca la influència que ha tingut el bust ibèric a la ciutat i al món.

L’exposició es podrà visitar fins al 7 de maig.


 

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.