Arxiu Municipal
Arxiu Municipal
L’Arxiu Municipal d’Elx és la unitat administrativa responsable de la conservació dels documents produïts per l’Ajuntament des dels seus orígens. S’encarrega d’arreplegar, organitzar i difondre els documents, així com de la seua custòdia.
Dades de contacte
Placeta Santíssim Crist de Zalamea, núm. 1 - 03204 Elx (Alacant)
966658210 - 966658000. Extensions 3711- 3707
Obert de 9.00 a 20.30 h (de dilluns a divendres)
Cal reservar el material si la consulta es realitza a partir de les 14.00 h. Les reserves es poden fer telefònicament (tel. 966658125 o 966658000, ext. 3707-3711), o a través de correu electrònic (archivo@elx.es), tot indicant la signatura de la documentació que s’ha de consultar.
Les reserves per a consultar documentació en horari de vesprada només s’admetran fins a les 13.00 hores del dia que es vulga realitzar la consulta.
A l’estiu, Nadal i Setmana Santa l’Arxiu només estarà obert de matí.